Nadaj paczkę wygodnie i bez etykiety – nowa usługa dostępna już w InPost Mobile!

Nadawanie paczek w Paczkomacie to jedna z najczęściej wybieranych metod wysyłki towarów, z których korzystają nie tylko przedsiębiorcy, ale i osoby prywatne. Teraz nie trzeba już drukować etykiet i dbać o ich naklejenie na paczce. Nowa funkcjonalność aplikacji InPost Mobile to krok w stronę większej wygody klientów. Nadaj paczkę w aplikacji w zaledwie kilka minut!

  1. Nadaj paczkę w kilka minut
  2. Dalsze plany rozwoju nowej usługi InPost Mobile

Nowa propozycja firmy InPost to pierwsza tego typu usługa na rynku. Najnowsza wersja aplikacji InPost Mobile pozwala na nadanie paczki bez konieczności drukowania i naklejania etykiety. Wystarczy podać dane nadawcy i odbiorcy, a później w dowolnym czasie umieścić paczkę w Paczkomacie, korzystając z dziewięciocyfrowego kodu nadania lub kodu QR.

Nadaj paczkę w kilka minut

Nadanie paczki w najnowszej aplikacji przebiega w zaledwie kilka minut i na drodze prostej do przejścia procedury. Na początku trzeba odpowiednio przygotować paczkę, a więc solidnie ją zapakować i zabezpieczyć. Konieczne jest jej zmierzenie, aby wybrać odpowiednią opcję wysyłki i zarezerwować skrytkę we właściwej wielkości. Aby nadać paczkę w aplikacji, należy wybrać środkową ikonę ze strzałką i określić formę wysyłki. Obecnie można zdecydować się na wysyłkę z Paczkomatu do Paczkomatu lub z Paczkomatu na dowolny adres odbiorcy. Teraz wystarczy tylko wypełnić wymagane dane odbiorcy i nadawcy oraz opłacić zamówienie przy pomocy płatności BLIK. Ten sposób płatności jest szybki i komfortowy, a pieniądze są księgowane na koncie odbiorcy już w zaledwie kilka minut. Dzięki temu czas wysyłki znacznie się skraca, a przesyłkę można nadać już po chwili od otrzymania na maila potwierdzenia z kodem nadania i kodem QR.

Mail ten jest podstawą do umieszczenia paczki w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybrać opcję wysyłki, a następnie wpisać kod wysyłki lub zeskanować kod QR. Skrytka otworzy się automatycznie – teraz należy umieścić w niej paczkę i gotowe!

Dalsze plany rozwoju nowej usługi InPost Mobile

Nowa funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile pozwala jeszcze szybciej i wygodniej wysłać paczkę. Na razie funkcjonalność usługi jest nieco ograniczona, chociażby w przypadku metody płatności. Chociaż BLIK to wygodna opcja, to w planach jest rozszerzenie katalogu metod płatności o kolejne możliwości. InPost nie osiada na laurach i zamierza wciąż udoskonalać nową funkcjonalność. Jeśli cenisz swój czas i chętnie korzystasz z prostych rozwiązań, nadaj paczkę w aplikacji, a zaoszczędzony czas poświęć na własne przyjemności!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here