Program magazynowy z wspólna bazą w chmurze?

Zarządzanie własnym biznesem w dzisiejszych realiach jest dużo łatwiejsze. Podobnie jest w przypadku prowadzenia sklepu internetowego. Obecnie dostępne są nie tylko opcje programów służących do obsługi tego sklepu, ale także oprogramowanie magazynowe, które pozwala zarządzać magazynem z wielu urządzeń jednocześnie. Jest to możliwe dzięki programowi magazynowemu LoMag, który pozwala prowadzić magazyn w chmurze.

Czym jest LoMag?

LoMag to program magazynowy, który już od lat jest stosowany na rynku. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na przestrzeni lat odznacza się prostotą użytkowania i intuicyjnym interfejsem, który przekonuje do siebie kolejnych użytkowników. Można go stosować zarówno na urządzeniach online, jak i online. Jest to możliwe dzięki istniejącej w chmurze bazie danych, która pozwala na wymianę danych, informacji oraz użytkowanie systemu w różnych miejscach i na różnych urządzeniach. Program do magazynu na wielu urządzeniach pozwala jeszcze elastyczniej zarządzać sklepem internetowym bez względu na swoją lokalizację. Takie oprogramowanie magazynowe w chmurze pozwala uniezależnić działanie swojego sklepu internetowego od miejsca pobytu i kontrolować jego działanie bez względu na położenie swoje oraz innych pracowników.

Co ma wspólnego magazyn w chmurze z oprogramowaniem do sklepu internetowego?

Na pierwszy rzut oka nie ma nic wspólnego, ale… może mieć. LoMag, czyli program magazynowy online można zintegrować z oprogramowaniem do sklepu internetowego. Jest to możliwe dzięki specjalnemu modułowi Integrator. Pozwala on skonfigurować program magazynowy tak, że będzie on kompatybilny z takimi popularnymi platformami obsługującymi sklepy internetowe, jak PrestaShop, Click Shop, Sky-Shop. Dzięki temu można go zastosować praktycznie w każdym sklepie internetowym. Pozwoli to na sprawniejsze zarządzenie magazynem, ilością produktów oraz sprzedażą na stronie. Ogromną rolę odgrywają także inne moduły związane z księgowością, fakturowaniem itp. Program jest bardzo elastycznym rozwiązaniem, ponieważ pozwala skonfigurować system pod swój sklep oraz zarządzać z nim z różnych miejsc i urządzeń.

Dlaczego warto zdecydować się na LoMag?

LoMag to ciekawa opcja do każdego sklepu, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę wdrożenie innowacyjnego rozwiązania, jakim jest magazyn w chmurze. Pracownicy mogą nim operować zarówno zza biurka, jak i z hali magazynowej, co dodatkowo pomaga uaktualniać informacje na temat dostępności towarów. Kolejnym plusem jest fakt, że oprogramowanie działa na komputerach, ale także na urządzeniach mobilnych. Oczywiście nie każdy może być przekonany do takiego rozwiązania. Na szczęście i z tym można sobie poradzić. Program LoMag oferuje skorzystanie z darmowej wersji demonstracyjnej. Można ją pobrać ze strony internetowej dedykowanej programowi. To w pełni funkcjonalna wersja programu, która działa do 30 uruchomień. Przez ten czas można przetestować możliwości programu i zweryfikować, czy sprawdzi się w konkretnym sklepie internetowym. Taka opcja z pewnością ułatwi podjęcie decyzji.

Poprzedni artykułSerwis i naprawa konsol
Następny artykułSzkło hartowane iPhone 7 – czy wymiana jest skomplikowana?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj