Nadawanie paczek w Paczkomacie to jedna z najczęściej wybieranych metod wysyłki towarów, z których korzystają nie tylko przedsiębiorcy, ale i osoby prywatne. Teraz nie trzeba już drukować etykiet i dbać o ich naklejenie na paczce. Nowa funkcjonalność aplikacji InPost Mobile to krok w stronę większej wygody klientów. Nadaj paczkę w aplikacji w zaledwie kilka minut!
- Nadaj paczkę w kilka minut
- Dalsze plany rozwoju nowej usługi InPost Mobile
Nowa propozycja firmy InPost to pierwsza tego typu usługa na rynku. Najnowsza wersja aplikacji InPost Mobile pozwala na nadanie paczki bez konieczności drukowania i naklejania etykiety. Wystarczy podać dane nadawcy i odbiorcy, a później w dowolnym czasie umieścić paczkę w Paczkomacie, korzystając z dziewięciocyfrowego kodu nadania lub kodu QR.
Nadaj paczkę w kilka minut
Nadanie paczki w najnowszej aplikacji przebiega w zaledwie kilka minut i na drodze prostej do przejścia procedury. Na początku trzeba odpowiednio przygotować paczkę, a więc solidnie ją zapakować i zabezpieczyć. Konieczne jest jej zmierzenie, aby wybrać odpowiednią opcję wysyłki i zarezerwować skrytkę we właściwej wielkości. Aby nadać paczkę w aplikacji, należy wybrać środkową ikonę ze strzałką i określić formę wysyłki. Obecnie można zdecydować się na wysyłkę z Paczkomatu do Paczkomatu lub z Paczkomatu na dowolny adres odbiorcy. Teraz wystarczy tylko wypełnić wymagane dane odbiorcy i nadawcy oraz opłacić zamówienie przy pomocy płatności BLIK. Ten sposób płatności jest szybki i komfortowy, a pieniądze są księgowane na koncie odbiorcy już w zaledwie kilka minut. Dzięki temu czas wysyłki znacznie się skraca, a przesyłkę można nadać już po chwili od otrzymania na maila potwierdzenia z kodem nadania i kodem QR.
Mail ten jest podstawą do umieszczenia paczki w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybrać opcję wysyłki, a następnie wpisać kod wysyłki lub zeskanować kod QR. Skrytka otworzy się automatycznie – teraz należy umieścić w niej paczkę i gotowe!
Dalsze plany rozwoju nowej usługi InPost Mobile
Nowa funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile pozwala jeszcze szybciej i wygodniej wysłać paczkę. Na razie funkcjonalność usługi jest nieco ograniczona, chociażby w przypadku metody płatności. Chociaż BLIK to wygodna opcja, to w planach jest rozszerzenie katalogu metod płatności o kolejne możliwości. InPost nie osiada na laurach i zamierza wciąż udoskonalać nową funkcjonalność. Jeśli cenisz swój czas i chętnie korzystasz z prostych rozwiązań, nadaj paczkę w aplikacji, a zaoszczędzony czas poświęć na własne przyjemności!